79734
Book
In basket
Customer Experience Management : moc pozytywnych doświadczeń w na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress, 2023. - 407, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy? Takich osó,b jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazó,wek i narzędzi, by mó,c w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientó,w na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientó,w i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!
Availability:
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej błędny podtytuł, prawidłowy na okładce: moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Additional physical form available note
Książka dostępna także jako e-book.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again