79661
Książka
W koszyku
Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2024. - 235, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając postać interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”, oraz jego współpracownicy – Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak wykorzystać technologię, aby zaspokoić potrzeby klientów oraz mieć wpływ na zmieniającą się branżę. Tym samym przygotowują marketerów na nową erę metamarketingu. Pokazują sposoby pozwalające dostosować rozwijające się technologie i modele biznesowe do znaczących zmian w zachowaniach konsumenckich zachodzących w ostatniej dekadzie.
Status dostępności:
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing 6.0 : the future is immersive, 2024
Uwaga ogólna
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych liderów biznesu, a także marketerów, reklamodawców i twórców treści.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Książka dostępna także jako e-book.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej