Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Ośrodek IGiP
(10)
Filia F1
(3)
Filia Dargomyśl
(1)
Czytelnia Dorośli
(1)
Autor
Sugiero Joanna
(2)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Ciach Szymon
(1)
Dzieniszewska Agnieszka
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Holiday Ryan
(1)
Janowicz Joanna
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Oruba Norbert
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Strzyżewski Piotr
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Wojciechowska Katarzyna (marketing)
(1)
Ćwiertniak Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(15)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Dorośli
(6)
Przedsiębiorcy
(3)
Handlowcy
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Informatycy
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Sukces
(4)
Handel elektroniczny
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Perswazja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Biznesplan
(1)
Branding (marketing)
(1)
Chat GPT-3
(1)
Customer Experience
(1)
Decyzje
(1)
Design thinking
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gawker Media
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Hogan, Hulk (1953- )
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Inwestycje
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Narcyzm
(1)
Organizacje
(1)
Osoby narcystyczne
(1)
Pewność siebie
(1)
Pieniądz
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjotechnika
(1)
Spisek
(1)
Sprzedaż
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Thiel, Peter (1967- )
(1)
Traderzy
(1)
Umowa
(1)
Usługi informatyczne
(1)
Wolność mediów
(1)
Wolność słowa
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zemsta
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Opracowanie
(3)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sztuczna inteligencja w organizacji : innowacje biznesowe w praktyce / Ryszard Ćwiertniak. - Gliwice : Onepress, 2024. - 308, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce [B2B] Jak skłonić sztuczną inteligencję do pracy na naszą rzecz? Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna. Tajemnica sukcesu modelu współpracy człowiek - maszyna kryje się w sformułowaniu "odpowiednio wdrożona sztuczna inteligencja". Autor książki dzieli się w niej opracowanym przez siebie modelem systemu zarządzania, umożliwiającym ustalenie obszarów sterowania innowacjami procesu biznesowego, a więc rozpoznanie i hierarchizację funkcji oraz określenie sekwencji czynności we wprowadzaniu sztucznej inteligencji do organizacji. Swoją publikację kieruje do osób, które pracują nad projektami procesów biznesowych, do ekspertów doradzających firmom w zakresie zarządzania innowacjami i wprowadzania zmian, a także do studiujących zarządzanie projektami, jakością, innowacjami i projektami. Skorzystają z niej również właściciele firm, którzy chcą wprowadzać nowości w swoich organizacjach i szukają narzędzi do ich skutecznego wdrażania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Załóż profil. Publikuj. Zarabiaj Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Instagramie. Albo masz, ale jest niewielki i - z pozoru - niewiele może. Agnieszka Dzieniszewska napisała ten poradnik dla Ciebie i innych osób, które zadają sobie i jej powtarzające się pytania. Autorka od kilku lat prowadzi z powodzeniem własne konto na Instagramie i wie dobrze, jak prowadzić na nim działania, by były one skuteczne: by zasięgi rosły, obserwujący się aktywowali i - co najważniejsze z Twojego punktu widzenia - można było zmonetyzować własny, nawet niewielki profil. Ponieważ każdy, kto publikuje cokolwiek na Instagramie, jest co najmniej mikroinfluencerem. Rzecz w tym, by nauczyć się wyciągać ze swoich działań odpowiednie profity.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Coraz częściej w opracowaniach i artykułach psychologicznych termin narcyzm zestawia się ze słowem epidemia, co ma świadczyć o tym, że jest to zjawisko powszechne. Czy to oznacza, że nagle na świecie przybyło narcyzów, i to w niewyobrażalnej dotąd liczbie? A może to sprawka ułatwiających autopromocję technologii i mediów społecznościowych, za sprawą których znaczna część tego zjawiska po prostu się ujawniła, przez co mogliśmy zauważyć, że cechy związane z narcystycznym zaburzeniem osobowości występują u ludzi częściej, niż dotąd sądziliśmy? Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wówczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da. A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie. Życie w towarzystwie narcyza, a właściwie dowolny rodzaj interakcji z kimś takim, zawsze ma swój koszt. Rachunek ten opłacamy stresem, zmęczeniem, energetycznym wyczerpaniem, w końcu własnym zdrowiem. Stąd tak ważne jest, aby nauczyć się przed narcyzami chronić. By to było możliwe, musimy zdobyć dwie umiejętności. Po pierwsze: w porę się zorientować, czy mamy do czynienia z narcyzem i czego możemy się po nim spodziewać. Po drugie: umieć się przed nim bronić, czyli nie pozwolić mu, by odebrał nam energię, dobre samopoczucie czy wręcz zawładnął naszym życiem. I temu celowi służy ta książka. Zawarte w niej informacje pozwalają odróżnić, z jakim rodzajem narcyzmu możemy mieć do czynienia, po jakich cechach i stosowanych strategiach rozpoznać narcyza, w jakich środowiskach się go spodziewać, wreszcie ― jak sobie z nim radzić. I co równie istotne, przy okazji sprawdzimy, czy sami (nawet nieświadomie) nie sięgamy po narcystyczne zachowania, czym po prostu krzywdzimy innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia F1
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress, 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
AI w biznesie : jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, 2024. - 216 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Sztuczna inteligencja ulega ciągłemu rozwojowi, a co za tym idzie, towarzyszy ludzkości w rozmaitych dziedzinach życia. Dziś nowa technologia obecna jest także w sektorze biznesowym. O tym, jak efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję opowiada niniejsza książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Customer Experience Management : moc pozytywnych doświadczeń w na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress, 2023. - 407, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej błędny podtytuł, prawidłowy na okładce: moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy? Takich osó,b jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazó,wek i narzędzi, by mó,c w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientó,w na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientó,w i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 5 udoskonalone i uaktualnione. - Gliwice : Onepress Exclusive, 2024. - 345, [7] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Kultowy poradnik sprzedaży w zupełnie nowej odsłonie Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku. Najnowsze wydanie książki, która jest obowiązkową pozycją w biblioteczce każdego polskiego handlowca, uwzględnia wszystkie zmiany, jakie zaszły na rynku, w dostępnych technologiach i w prawie. Autor wziął także pod uwagę to, że dziś sprzedażą zajmują się niemal wszyscy - nie tylko wydelegowani specjalnie do tego celu pracownicy, ale właściwie każdy, kto ma kontakt z klientem, czy to bezpośredni, czy telefoniczny, czy też online. Na lekturze Mistrza sprzedaży zyska zatem każda z tych osób, książka bowiem porusza kwestie uniwersalne, bez których znajomości trudno odnieść sukces w handlowaniu. Co lepiej brzmi: Kupiłem nowy samochód czy Sprzedali mi nowy samochód? Odpowiedź jest oczywista. W pierwszym przypadku mamy do czynienia z akcją ze strony klienta — aktywnością. W tym drugim — z poddaniem się pewnemu procesowi, czyli biernością. Właśnie tak: uwielbiamy kupować, ale nie lubimy, jak ktoś nam coś sprzedaje. Jeżeli pragniesz komuś coś sprzedać, licz się z trudnościami. Jeżeli pomożesz komuś coś kupić, przygotuj się na sukces. Przyznam, że kiedy pisałem te słowa, nie przypuszczałem, że aż tak bardzo ten koncept się rozwinie. Obecnie znaczna część sprzedaży w formule B2C wykorzystuje właśnie ten sposób postrzegania procesu sprzedaży — nie sprzedawaj, tylko spraw, aby klient sam chciał kupić. fragment książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2020. - 179 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów. Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google. Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo w IT : praktycznie i po ludzku / Szymon Ciach. - Gliwice : Onepress - Helion, 2024. - 405 stron : ilustracje ; 21 cm.
Większość pracowników IT wie, że znajomość prawa istotnego dla sektora, w którym działają, jest niezwykle przydatna. Wszak nieznajomość prawa szkodzi, a jego zrozumienie i umiejętność praktycznego stosowania są kluczowe dla skutecznego funkcjonowania w branży. Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów. Szymon Ciach, który specjalizuje się w umowach IT, regulacjach ICT w sektorze finansowym i blockchain, używając żargonu właściwego dla branży, zagłębia się w najważniejsze aspekty regulacji prawnych związanych z cyberprzestrzenią, ochroną danych osobowych czy prawami autorskimi w świecie cyfrowym. Koncentruje się na wymiarze praktycznym omawianych zagadnień, co pozwala lepiej zrozumieć, jak działa prawo w odniesieniu do stanów faktycznych związanych z IT ? nie tylko pokazuje zestaw istotnych przepisów, ale też wskazuje sposób myślenia, jaki można „zaimplementować”, by radzić sobie ze stosowaniem prawa w tym obszarze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu, a nawet zauważeniu ukrywanych emocji, takich jak gniew, radość, strach czy smutek. Zdolność do rozpoznawania tych oznak i ich prawidłowa interpretacja z pewnością poprawiają komfort komunikacji, jednak znaczenie tej umiejętności jest o wiele większe: socjotechnika jest nieodzownym elementem działania hakerów, przestępców czy służb specjalnych. Korzystanie z wiedzy socjotechnicznej i jej zdobyczy pozwala zachować kontrolę w każdej sytuacji, gdy mamy do czynienia z komunikowaniem się ludzi ze sobą. Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej - sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z Tobą. Szybko zauważysz, jaka to cenna umiejętność: jako specjalista do spraw bezpieczeństwa będziesz skuteczniej edukować współpracowników i zwalczać cyberataki. Jako osoba działająca publicznie łatwiej przekonasz ludzi do swoich idei. Dowiesz się, jak naukowe zdobycze socjotechniki mogą być wykorzystywane do różnych celów: dobrych, złych czy po prostu brzydkich. Wiedza zdobyta dzięki tej lekturze oraz odrobina krytycznego myślenia staną się Twoim najlepszym zabezpieczeniem. W tej książce między innymi: prawdziwa wiedza o mowie ciała i ekspresji mimicznej człowieka metody zdobywania zaufania wykorzystywane do nieetycznych celów tajniki warsztatu "hakera umysłów" czynnik ludzki jako zagrożenie bezpieczeństwa systemu informatycznego jak neutralizować rosnące zagrożenie ze strony nieetycznych socjotechników Socjotechnika: tam, gdzie ludzkie cechy najsłabszym ogniwem! O autorze Christopher Hadnagy jest głównym twórcą www.social-engineer.org, pierwszego modelu socjotechniki. Dysponuje więcej niż czternastoletnim doświadczeniem w branży systemów zabezpieczeń oraz IT. Współpracował z zespołem www.backtrack-linux.org i brał udział w licznych projektach związanych z bezpieczeństwe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dorośli
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Historia konfliktu Thiel/Hogan vs Gawker.
Książka roku 2018 według NPR! Rzecz o tym, jak działa współczesna władza - niezwykła opowieść, którą New York Times uznał za "niesamowicie wciągającą", a The Sunday Times określił jako "porywającą... niesamowitą współczesną historię medialną, którą świetnie się czyta". Przeczytaj książkę, o której wszyscy mówią! To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela - z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana - udowadnia, że tam, gdzie w grę wchodzi żądza zemsty w połączeniu z milionami dolarów, nic nie jest takie, jakie się pozornie wydaje. Autor pokazuje, że chęć rewanżu za coś tak teoretycznie błahego jak plotka może doprowadzić do zniszczenia imperium medialnego. Rozmawia z osobami biorącymi udział w spisku i odsłania kulisy niezwykle drobiazgowego podstępu, w który zamieszani są milionerzy, miliarderzy, gwiazdy sportu i kina. Stawia pytania z jednej strony o kwestię wolności prasy i wypowiedzi we współczesnym społeczeństwie, z drugiej - o etykę postępowania mediów i najbogatszych ludzi na świecie. Czy pieniądze pozwalają miliarderom na przekraczanie granic? Czy prywatność jest wartością, której naruszenie kosztuje setki milionów dolarów? Jaką rolę odgrywa w tym swoboda wypowiedzi? To tylko niektóre kwestie pojawiające się w książce brawurowo opisującej pełną kontrowersji intrygę zakończoną jednym z najsłynniejszych procesów sądowych w dziejach USA. Zawiła intryga zaplanowana i zrealizowana z dbałością o najdrobniejsze szczegóły Wartka akcja oparta na przenikliwej narracji i rozmowach z uczestnikami spisku, a także jego ofiarami Opis trwających kilkanaście lat przygotowań do rewanżu, który zakończył się wielomilionowym wyrokiem skazującym Historia konfliktu pomiędzy miliarderem a wydawcą mediów internetowych, które naruszyły jego prywatność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Filia F1
Brak informacji o dostępności: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obraz rynku inwestycji XXI wieku wygląda na bardzo skomplikowany - szczególnie jeśli porównać go z sytuacją z poprzedniego stulecia. Z roku na rok rośnie liczba instrumentów będących w zasięgu ręki każdego inwestora - można obracać nie tylko akcjami, ale także walutami, towarami i surowcami, można operować na zagranicznych indeksach giełdowych, wielkie emocje wzbudzają również kryptowaluty. Współczesny inwestor na co dzień musi radzić sobie nie tylko z analizą techniczną, ale też z nieprzerwanym strumieniem informacji na temat rynku, ekonomii, notowań, strat, zysków oraz... z własną psychiką. Niestety, inwestycyjne boje często kończą się niepowodzeniem. Czy tak musi być? Autor tej książki prezentuje nowatorskie podejście do tematu inwestowania i związanych z nim emocji. Kluczem do zrozumienia mechanizmów rządzących rynkiem inwestycji jest analiza techniczna, odpowiednia do rzeczywistości XXI wieku. Książka przedstawia najnowsze rozwiązania technologiczne w zakresie, z którego w praktyce skorzystać może każdy inwestor. Przedstawione metody znajdą zastosowanie na każdym rynku - niezależnie od tego, czy analizie poddawane będą krajowe akcje, globalne rynki złota, ropy naftowej i energii, indeksy giełdowe, czy też kryptowaluty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The phoenix transformation : 12 qualities of high achievers to reboot your career and life.
Czujesz, że zamiast się rozwijać, stoisz w miejscu? Brakuje Ci celu, nie wiesz, dokąd zmierzasz, i co gorsza, nie masz ochoty tego zmienić? Jeśli tak, książka Briana Tracy'ego jest właśnie dla Ciebie - dzięki niej odrodzisz się niczym Feniks z popiołów! Jeden z najbardziej rozpoznawalnych i najpopularniejszych autorów publikacji i szkoleń motywacyjnych przygotował zestaw porad, które pozwolą Ci się odnaleźć w coraz bardziej skomplikowanym i trudniejszym w percepcji świecie; zmuszą Cię do myślenia, przewartościowania pewnych kwestii i przede wszystkim wzięcia odpowiedzialności za swoje życie. Książka stanowi doskonałe wsparcie dla osób, które czują się zagubione. Jest jednak na tyle uniwersalna i ciekawie napisana, że każdy znajdzie w niej wiele cennych dla siebie wartości. Zawarte tu porady bazują na aktualnych badaniach naukowych i teoriach psychologicznych, które zostały uzupełnione osobistymi spostrzeżeniami i doświadczeniami autora. To wszystko ułatwi Ci wprowadzenie pozytywnych zmian, które sprawią, że przejmiesz kontrolę nad swoim życiem, a w efekcie łatwiej wyznaczysz i osiągniesz cele stanowiące o Twoim sukcesie i poczuciu satysfakcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia F1
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja droga do szczęścia)
#Być sobą zaczyna się od powrotu do dzieciństwa, do własnych marzeń z tamtego okresu. Z czasu poprzedzającego ten, w którym zaczęło się udawanie i dopasowywanie do wizji - rodziców, nauczycieli, szefa w pracy, kultury i społeczeństwa. By odzyskać szansę na bycie autentycznym, a przez to szczęśliwym i spełnionym, trzeba usiąść w samotności i skupić się na pierwszych duchowych przeżyciach. Kim chciałeś być we wczesnym dzieciństwie, nim życie wmówiło Ci, że Twoje plany są nie do zrealizowania? Może odkrywcą nowych lądów? Może pragnęłaś być dzielną księżniczką, która celnie strzela z łuku? Usiądź wygodnie i zastanów się - o czym marzy Twoje wewnętrzne dziecko? A o czym marzysz Ty - człowiek dorosły?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dargomyśl
Brak informacji o dostępności: sygn. 1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej