Sorting
Source
Katalog księbozbioru
(45)
Form of Work
Książki
(45)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(28)
available
(10)
unknown
(8)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(10)
Ośrodek IGiP
(30)
Filia Cychry
(1)
Filia Różańsko
(1)
Filia Dargomyśl
(2)
Czytelnia Dorośli
(3)
Author
Witkowska Magda
(8)
Luecke Richard
(5)
Doroba Anita
(3)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(3)
Lipa Michał
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Owsiak Anna
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Zinserling Urszula
(2)
Beckwith Christine Clifford
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bernoff Josh
(1)
Biss Eula
(1)
Blanchard Kenneth H
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blattberg Robert C
(1)
Bossidy Larry
(1)
Carey Dennis C
(1)
Catt Hilton
(1)
Church Allan H. (1966- )
(1)
Coceancig Daniel
(1)
Conger Jay Alden (1952- )
(1)
Culbert Samuel A
(1)
Doerr John E
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Ertel Danny (1960- )
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Gallo Carmine (1965- )
(1)
Gawler Ian (1950- )
(1)
Getz Gary
(1)
Gordon Mark (1956- )
(1)
Greeven Amely
(1)
Hill Robert Dickson
(1)
Holmes Chet
(1)
Hutyra Jacek
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jones Richard (1964- )
(1)
Junger Alejandro
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krupp Steven
(1)
Li Charlene
(1)
Livesay John
(1)
Lombard Didier
(1)
Maciariello Joseph A
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
Michalska Jowita
(1)
Mintzberg Henry (1939- )
(1)
O'Connor Michael J
(1)
Oparska Natasza
(1)
Page Larry (1973- )
(1)
Piskorska Agata
(1)
Polakowski Tomasz
(1)
Przegalińska Aleksandra
(1)
Przegalińska-Skierkowska Aleksandra (1982- )
(1)
Pędzich Wojciech
(1)
Robert Michel
(1)
Rout Lawrence
(1)
Sanders Tim (1961- )
(1)
Schafer Bodo
(1)
Schoemaker Paul J. H
(1)
Scudamore Pat
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Stąpor Irena
(1)
Sutton Robert I
(1)
Szewczyk Robert
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Tanner John (1952- )
(1)
Thomas Jacquelyn S
(1)
Town Phil
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tracy Michael
(1)
Trump Donald (1946- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Von Weichs Marie-Caroline
(1)
Zanker Bill
(1)
Zook Chris (1951- )
(1)
Śliwa Anna
(1)
Śliwa Leszek
(1)
Świgoń Małgorzata
(1)
Year
2020 - 2025
(4)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(18)
Time Period of Creation
2001-
(11)
Country
Poland
(45)
Language
Polish
(45)
Audience Group
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
Przywództwo
(4)
Zarządzanie
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Marketing
(3)
Negocjacje
(3)
Obsługa klienta
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Leczenie
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Artificial intelligence
(1)
Asertywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Biznes
(1)
Blockchain
(1)
Bogactwo
(1)
Bono (1960- )
(1)
ChatGPT
(1)
Ciasta
(1)
Coaching menedżerski
(1)
Desery
(1)
Dieta oczyszczająca
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Dziecko
(1)
Finanse
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Giełda
(1)
Globalizacja
(1)
Google LLC
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grove, Andy (1936-2016)
(1)
Handel
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Internet
(1)
Internet rzeczy
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikty społeczne
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kręgosłup
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura przedsiębiorstwa
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nowotwory
(1)
Nowy produkt
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odporność
(1)
Odżywianie
(1)
Organizacje
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca
(1)
Prognozy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Relacje z klientami
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Starzenie się
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Strategic planning
(1)
Struktura organizacyjna
(1)
Sukces
(1)
Sukces w biznesie
(1)
Szczepienia ochronne
(1)
Szefowie przedsiębiorstw
(1)
Szkoły
(1)
Toksyny i antytoksyny
(1)
Uczenie maszynowe
(1)
Uzdolnienia kierownicze
(1)
Wartość
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie przez cele
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
Znieczulanie
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Ład korporacyjny
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Poradniki
(9)
Opracowanie
(4)
Poradnik
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Podręczniki
(3)
Książka kucharska
(1)
Poradniki dla chorych i niepełnosprawnych
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(7)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
45 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Dorośli
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 658 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 64 (1 egz.)
Filia Różańsko
Brak informacji o dostępności: sygn. 64 (1 egz.)
Filia Dargomyśl
Brak informacji o dostępności: sygn. 64 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Nazwa autora przedmowy na okładce. Na stronie tytułowej i okładce: Mierz to, co istotne dla firmy, i skutecznie zarządzaj celami.
Legendarny inwestor John Doerr ujawnia, w jaki sposób system OKR system wyznaczania celów pomógł gigantom technologicznym takim jak Intel czy Google w osiągnięciu dynamicznego wzrostu i jak może pomóc każdej organizacji w rozwoju. Jesienią 1999 roku John Doerr spotkał się z założycielami startupu, któremu przekazał właśnie 12,5 miliona dolarów; była to największa inwestycja w jego karierze. Larry Page i Sergey Brin mieli niesamowitą technologię, przedsiębiorczą energię i niebotyczne ambicje, ale żadnego prawdziwego planu biznesowego. Aby Google mógł zmienić świat (czy choćby przeżyć), Page i Brin musieli się nauczyć, jak dokonywać trudnych wyborów w zakresie priorytetów, utrzymując zespół na dobrej drodze. Musieli nauczyć się rozpoznawać, kiedy należy przestać pracować nad nieudanymi pomysłami, inaczej mówiąc, musieli się nauczyć porażki ponosić jak najszybciej. Potrzebowali także aktualnych, odpowiednich danych, aby śledzić postępy aby zmierzyć to, co miało znaczenie. Doerr przedstawił im sprawdzoną metodę dążenia do doskonałości operacyjnej: Cele i Kluczowe Wyniki (OKR), którą odkrył, gdy pracował jako inżynier w Intelu. Stosowanie tej metody przynosi olbrzymie korzyści. OKRs kładą nacisk na najważniejsze działania podejmowane w organizacji. Skupiają wysiłek i wspierają koordynację. Łączą cele w obrębie działów, aby ujednolicić i wzmocnić całą firmę. A przy okazji zwiększają satysfakcję z pracy, co przekłada się na mniejszy wskaźnik rotacji kadr. Co było dalej, wszyscy wiemy. Dzięki zarządzaniu opartemu na metodzie OKR Google urósł z 40-osobowego zespołu do firmy zatrudniającej ponad 70 tysięcy ludzi i wycenianej przez rynek na ponad 700 miliardów dolarów. W niniejszej książce Doerr przedstawia analizy widziane oczami ludzi, którzy się tym faktycznie zajmowali. W gronie narratorów tych opowieści znaleźli się między innymi Bono i Bill Gates. Doerr pokazuje, jak wielką koncentrację, zwinność i wzrost da się uzyskać dzięki modelowi OKR, jak bardzo pomógł on wielu wybitnym organizacjom. Ta książka pomoże nowej generacji liderów zdobyć tę samą magię.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Rewolucja w zarządzaniu motywacją! Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, konsultantka i coach, współautorka jednego z tytułów z serii książek Jednominutowy Menedżer, przekonuje nas, abyśmy w końcu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujące dla obu stron, to jeszcze po prostu nie działa. Standardowe techniki motywowania innych działają powierzchownie i na krótką metę. W tej książce Fowler wykorzystuje wnioski płynące z najnowszych badań naukowych i przedstawia sprawdzony model i plan działania, które pomogą liderom poprowadzić swoich ludzi w stronę takiej motywacji, która nie tylko pozwoli im zwiększyć wydajność pracy i zaangażowanie, ale w dodatku zapewni im głębokie poczucie celu i spełnienia. Jej program Optymalna Motywacja pokazuje liderom, co mogą zrobić, aby odejść od zewnętrznych nagród i pomóc swoim pracownikom odkryć, w jaki sposób ich praca może zaspokoić ich głębsze potrzeby psychologiczne – autonomii, relacyjności i kompetencji. Badania dowodzą, że tylko dzięki takiemu podejściu można osiągnąć głęboką i trwałą motywację. Program ten sprawdził się w organizacjach na całym świecie – klientami Fowler były takie firmy, jak Microsoft, CVS, NASA, H&R Block, Mattel i wiele, wiele innych. Autorka ilustruje poszczególne kroki procesu przykładami zaczerpniętymi z życia i prezentuje w praktyce to przełomowe rozwiązanie dla liderów, którzy pragną, by ich pracownicy byli właściwie zmotywowani.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 658 (1 egz.)
Book
In basket
Zrealizowano ze środków finansowych Biblioteki Narodowej w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Laurum.)
Na okł. podtyt.: przełomowy program, dzięki któremu twoje ciało odzyska naturalną zdolność do samouzdrawiania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2024. - 235, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając postać interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”, oraz jego współpracownicy – Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak wykorzystać technologię, aby zaspokoić potrzeby klientów oraz mieć wpływ na zmieniającą się branżę. Tym samym przygotowują marketerów na nową erę metamarketingu. Pokazują sposoby pozwalające dostosować rozwijające się technologie i modele biznesowe do znaczących zmian w zachowaniach konsumenckich zachodzących w ostatniej dekadzie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 658 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes bez Granic.)
Tyt. oryg.: "The 7 most powerful selling secrets : soar your way to success with integrity, passion and joy" 2004. Nazwa aut. przedm. na okł.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 658 (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Le village numérique mondial : la deuxieme vie des réseaux, 2008.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Dorośli
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "A year with Peter Drucker : 52 weeks of coaching for leadership effectiveness" 2014.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Żyjemy w świecie, który bardzo szybko się zmienia, co sprawia, że okres połowicznego rozpadu wiedzy w obszarach technologicznych dramatycznie się skrócił. Nie trzeba czekać pięć lat, aby 50 procent tego, co wiemy, straciło swoją wartość i stało się bezużyteczne. Dlatego dziś, bardziej niż kiedykolwiek w przeszłości, wiedza o tym, jak zadać właściwe pytanie i komu, staje się kluczowa. Książka oswaja nas z kluczowymi wyzwaniami przyszłości i przedstawia najważniejsze koncepcje przyszłości, które powinny opanować nasze dzieci, by rozwój AI był dla nich szansą a nie zagrożeniem. Jest również przewodnikiem dla rodziców, nauczycieli i wszystkich osób zainteresowanych edukacją, którzy pragną wyposażyć młode pokolenia w narzędzia niezbędne do odnalezienia się w coraz bardziej złożonej rzeczywistości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again