Sorting
Source
Katalog księbozbioru
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(3)
unknown
(1)
Branch
Ośrodek IGiP
(2)
Filia Dargomyśl
(1)
Czytelnia Dorośli
(1)
Author
Cengiel Paweł
(1)
Ciach Szymon
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Janowicz Joanna
(1)
Strzyżewski Piotr
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Dorośli
(2)
Subject
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Pewność siebie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Socjotechnika
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Umowa
(1)
Usługi informatyczne
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Domain
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
4 results Filter
Book
In basket
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2020. - 179 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów. Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google. Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Prawo w IT : praktycznie i po ludzku / Szymon Ciach. - Gliwice : Onepress - Helion, 2024. - 405 stron : ilustracje ; 21 cm.
Większość pracowników IT wie, że znajomość prawa istotnego dla sektora, w którym działają, jest niezwykle przydatna. Wszak nieznajomość prawa szkodzi, a jego zrozumienie i umiejętność praktycznego stosowania są kluczowe dla skutecznego funkcjonowania w branży. Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów. Szymon Ciach, który specjalizuje się w umowach IT, regulacjach ICT w sektorze finansowym i blockchain, używając żargonu właściwego dla branży, zagłębia się w najważniejsze aspekty regulacji prawnych związanych z cyberprzestrzenią, ochroną danych osobowych czy prawami autorskimi w świecie cyfrowym. Koncentruje się na wymiarze praktycznym omawianych zagadnień, co pozwala lepiej zrozumieć, jak działa prawo w odniesieniu do stanów faktycznych związanych z IT ? nie tylko pokazuje zestaw istotnych przepisów, ale też wskazuje sposób myślenia, jaki można „zaimplementować”, by radzić sobie ze stosowaniem prawa w tym obszarze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 34 (1 egz.)
Book
In basket
Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu, a nawet zauważeniu ukrywanych emocji, takich jak gniew, radość, strach czy smutek. Zdolność do rozpoznawania tych oznak i ich prawidłowa interpretacja z pewnością poprawiają komfort komunikacji, jednak znaczenie tej umiejętności jest o wiele większe: socjotechnika jest nieodzownym elementem działania hakerów, przestępców czy służb specjalnych. Korzystanie z wiedzy socjotechnicznej i jej zdobyczy pozwala zachować kontrolę w każdej sytuacji, gdy mamy do czynienia z komunikowaniem się ludzi ze sobą. Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej - sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z Tobą. Szybko zauważysz, jaka to cenna umiejętność: jako specjalista do spraw bezpieczeństwa będziesz skuteczniej edukować współpracowników i zwalczać cyberataki. Jako osoba działająca publicznie łatwiej przekonasz ludzi do swoich idei. Dowiesz się, jak naukowe zdobycze socjotechniki mogą być wykorzystywane do różnych celów: dobrych, złych czy po prostu brzydkich. Wiedza zdobyta dzięki tej lekturze oraz odrobina krytycznego myślenia staną się Twoim najlepszym zabezpieczeniem. W tej książce między innymi: prawdziwa wiedza o mowie ciała i ekspresji mimicznej człowieka metody zdobywania zaufania wykorzystywane do nieetycznych celów tajniki warsztatu "hakera umysłów" czynnik ludzki jako zagrożenie bezpieczeństwa systemu informatycznego jak neutralizować rosnące zagrożenie ze strony nieetycznych socjotechników Socjotechnika: tam, gdzie ludzkie cechy najsłabszym ogniwem! O autorze Christopher Hadnagy jest głównym twórcą www.social-engineer.org, pierwszego modelu socjotechniki. Dysponuje więcej niż czternastoletnim doświadczeniem w branży systemów zabezpieczeń oraz IT. Współpracował z zespołem www.backtrack-linux.org i brał udział w licznych projektach związanych z bezpieczeństwe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Dorośli
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Twoja droga do szczęścia)
#Być sobą zaczyna się od powrotu do dzieciństwa, do własnych marzeń z tamtego okresu. Z czasu poprzedzającego ten, w którym zaczęło się udawanie i dopasowywanie do wizji - rodziców, nauczycieli, szefa w pracy, kultury i społeczeństwa. By odzyskać szansę na bycie autentycznym, a przez to szczęśliwym i spełnionym, trzeba usiąść w samotności i skupić się na pierwszych duchowych przeżyciach. Kim chciałeś być we wczesnym dzieciństwie, nim życie wmówiło Ci, że Twoje plany są nie do zrealizowania? Może odkrywcą nowych lądów? Może pragnęłaś być dzielną księżniczką, która celnie strzela z łuku? Usiądź wygodnie i zastanów się - o czym marzy Twoje wewnętrzne dziecko? A o czym marzysz Ty - człowiek dorosły?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia Dargomyśl
Brak informacji o dostępności: sygn. 1 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again